Що таке ахт у кол центрі?

Як розрахувати AHT? Загальна формула розрахунку AHT має такий вигляд: (Час розмови + Час очікування відповіді оператора при постановці в чергу + Сумарний час постобробки звернення) / Кількість оброблених дзвінків. Зазвичай AHT не враховується час очікування відповіді оператора під час дзвінка, т.е.

Середній час обробки дзвінків (Average Handling Time, AHT) – один з основних показників, що використовуються при аналізі ефективності контакт-центру Ця метрика відображає усереднений час, який потрібний оператору на повний цикл обробки звернення клієнта.

Середній час обробки дзвінків (Average Handle Time, АНТ) показує, що у середньому потрібно часу операторам на вирішення питань клієнтів. Це одна з базових метрик для оцінки роботи колцентруХоча, звичайно, швидка обробка – не обов'язково супер якісна обробка.