За шість місяців можуть покритися шаром іржі гальмівні колодки та гальмівний диск. Втім, після кількох маніпуляцій педаллю гальма при русі їхня робоча поверхня очиститься. Не забудьте про те, що акумулятор у стані спокою має властивість розряджатися.
Висновок – робота двигуна на неодружених оборотах швидше шкодить техніці, ніж підтримує її працездатність при тривалому простої. Краще після тривалого простою відправитися в невелику заміську поїздку, що дозволить зарядити акумуляторну батарею, що злегка підсів, і розжене масло по всіх агрегатах.
В результаті гума втрачає еластичність, тріскається, а пружинки в сальниках можуть розсипатися. Через це масло буде просочуватися, його витрата збільшиться. Ще одна часта проблема – з радіатора або патрубків може потекти антифриз.