Вибираємо правильну наждачку для шпаклівки авто перед фарбуванням

Перед тим як перефарбувати свій автомобіль, важливо приготувати поверхню, щоб отримати рівне та гладке покриття. Один із важливих кроків у цьому процесі – затирання шпаклівки. Під час затирання шпаклівки необхідно використовувати спеціальний наждачний папір, щоб досягти найкращого результату.

Вибір наждакового паперу залежить від стану поверхні та розміру дефектів, які потрібно виправити. Для початку роботи зазвичай використовується грубий наждачний папір, щоб видалити великі нерівності та шорсткості. Потім переходять до дрібнішого наждачного паперу, щоб зробити поверхню гладкішою і підготувати її до фарбування.

Грубий наждачний папір має менший номер, наприклад, 80 або 120, і використовується для видалення великих дефектів, таких як подряпини та вм'ятини. Дрібніший наждачний папір має більший номер, наприклад, 240 або 320, і застосовується для видалення дрібніших нерівностей і фарбування поверхні рівним шаром.

Крім вибору правильної грубості наждакового паперу, також слід звернути увагу на склад та якість паперу. Наждачний папір повинен бути стійким до стирання і мати рівномірну структуру, щоб якість шліфування була максимально ефективною.

Наждачний папірОпис
№40Груба, використовується для видалення великих нерівностей та старої фарби.
№60Середня, використовується для видалення нерівностей, що залишилися, і згладжування поверхні.
№80Середня використовується для більш тонкої обробки поверхні перед фарбуванням.
№120Тонка, використовується для остаточної обробки перед фарбуванням.

Неправильна підготовка поверхні до нанесення шпаклівки Використання занадто грубозернистих наждачок призводить до просідання замазки, тому що на металі утворюються дуже глибокі ризики. Рекомендується шліфувати поверхню 120-м зерном. Для зняття старого покриття можна використовувати 180-240 зерно.

Якою зернистістю шліфувати шпаклівку на авто?

– зернистість наждакової шкірки, якою потрібно обробити поверхню перед нанесенням складу. В результаті шліфування поверхні абразивним матеріалом утворюється ризик. За стандартами її величина не повинна перевищувати 20% від товщини шару шпаклівки, нанесеного поверх неї.

Якою наждачкою підготувати авто до фарбування?

Спочатку використовується більша наждачка (2000-3000), після цього застосовується найдрібніша (4000-5000). Фінішна обробка проводиться за допомогою повсті. Висновок. У процесі відновлення кузова, новачок може поставити питання, якою наждачкою зачищати авто перед фарбуванням.

Якою шкіркою Шкурити фінішну шпаклівку на авто?

Для фінішної шпаклівки фахівці рекомендують шкірку Р100-150. Наждачка із дрібним зерном відмінно підійде для зачистки невеликих фракцій. Під час проведення робіт потрібно дотримуватись певних етапів.

Як правильно наносити шпаклівку на авто?

Шпаклівка наноситься у два етапи:

  1. Заповнюється сама нерівність. Шпателем потрібно добре вдавлювати шпаклівку. Це зменшить подальшу просідання. Далі чекаємо, коли шпаклівка просохне і шліфуємо. Після шліфування виявляються нерівності, що залишилися.
  2. Другим шаром шпаклювання затягуємо все місце ремонту.