Що включає маркетингові дослідження?

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ — ЦЕ пошук, збирання та аналіз інформації, що забезпечує потреби маркетингу компанії. Маркетингові дослідження – поняття набагато ширше, ніж аналіз ринку чи опитування споживачів, і включає у собі дослідження споживачів, дослідження ринку, дослідження конкурентів тощо. д.Apr 14, 2019

Будь-який процес маркетингового дослідження складається з 6 етапів: визначення завдань, складання програми дослідження, Збір необхідної інформації, аналіз даних, підготовка звіту та висновків, прийняття рішень.

Напрями маркетингових досліджень

  • Дослідження споживчих мотивацій.
  • Дослідження проекту майбутньої реклами перед її масовим тиражуванням
  • Дослідження комунікаційних каналів
  • Вивчення стимулювання збуту.
  • Вивчення ефективності реклами, і навіть реклами конкурентів.

Об'єкт маркетингового дослідження – це фізичні чи юридичні особи, явище, процес чи результат процесу, які є джерелами чи носіями проблеми, що стоїть перед замовником дослідження. Іншими словами, те, на що спрямована пізнавальна діяльність.